دانلود فیلم شنل

دانلود فیلم شنل

دانلود فیلم شنل رایگان با لینک مستقیم و کیفیت ۱۰۸۰

دانلود فیلم شنل

دانلود فیلم شنل

لینکهای دانلود قانونی به زودی بر روی سایت قرار می گیرد

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P HQ – قیمت ۳۵۰۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P – قیمت ۳۰۰۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰p – قیمت ۲۵۰۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰p – قیمت ۲۰۰۰

داستان فیلم شنل

این فیلم روایتگر داستان زندگی یک زن پرستار است که با شرایط خاصی با فرزندش زندگی می‌کند و بنابر اتفاقات و اشتباهی ماجراهایی برای وی رخ می‌دهد.

تحلیل ها و نظر ها درباره شنل

بعد از اکران فیلم شنل در سی‌و پنجمین جشنوارهٔ فیلم‌فجر، نقدهایی برای آن مطرح شد. عباس کریمی عباسی؛ منتقد سینما نحوهٔ ارائهٔ اطلاعات در این فیلم را قطره‌ چکانی توصیف کرد و عنوان کرد که فیلمنامه ضرباهنگ سریعی دارد و مخاطب را خسته نمی‌کند.

باران کوثری بازگیر نقش اول این فیلم هم در مصاحبه‌ای تصویری گفت: «دلیل من برای قبول کردن این فیلم، فیلمنامه بود و قصه‌ای که خیلی خیلی به نظرم تازه می‌آمد.»

یادداشت کارگردان

حسین کندری کارگردان “فیلم شنل” درباره مراحل تولید فیلم گفت: «متاسفانه «شنل» دچار کج سلیقگی شد. البته دوستان با فیلم مشکلی ندارند بلکه من را دوست ندارند. «شنل» حاصل کار یک گروه دغدغه‌مند است. خارج از اینکه ما سعی داشتیم این فیلم برای مخاطبان جذاب باشد در عین حال سعی کردیم یک پیام جدید را به متن جامعه ارسال کنیم. تاثیر روی ذهن و اندیشه مخاطب از آن دسته موضوعاتی است که عموما در سینمای ما به آن توجه نمی شود. اما امیدوارم که ما کمی توانسته باشیم در این مسیر قدمی برداریم. بخش اعظمی از انرژی ما در زمان پیش تولید صرف شد. یعنی ما در این بخش تمرکز ویژه ای داشتیم و چند ماه برای ساخت و شرایط مطلوب برای فیلم تلاش کردیم. فیلمنامه ما نزدیک به ۱۰ بار بازنویسی شد. یک سال این پروسه به طول انجامید. اکثر مخاطبان از قصه فیلم راضی هستند.»

او ادامه داد: «متاسفانه «شنل» قربانی سیاست‌های غلط و شرایط بد اکران شد. یعنی وقتی شما در نیمه اول سال چیزی در حدود بیست و پنج فیلم اکران می‌کنید؛ و فیلمهای باقیمانده برای نیمه دوم سال نزدیک به هفتادو پنج عدد می شود چه انتظاری می‌توانید داشته باشید. این رقابت سالمی نیست. بسیاری از فیلم ها این میان می سوزند و دیده نمی شوند. البته همه درباره این مسائل آگاه هستیم.»

کارگردن فیلم شنل درباره تبلیغات و ممیزی‌های فیلم گفت: «ما از بحث تبلیغات عبور کرده‌ایم. به مرحله ای رسیده ایم که فقط قصد داریم بگوییم که وجود داریم همین! اتفاقی که اکنون در حال رخ دادن است این است که تبلیغ فیلم را مردم انجام می دهند. نه یک رسانه ای که همه ما آن را می شناسیم و فقط اهداف وانگیزه های خاص خود را پیش می برد. متاسفانه اتفاقی که برای باران کوثری در تبلیغات هم افتاد به هیچ وجه جالب نبود و هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد.»

نقد کوتاه فیلم شنل

شنِل یک قصه پردازی مبهم دارد. اما انسجام را از دست نداده است. فیلم با ساختاری منسجم و خوش ریتم جلو رفته است. تا یک قصه پردازی منطقی شکل بگیرد. فیلم قطره چکانی اطلاعات می دهد و مخاطب را هیجان زده می کند. فیلم آرام آرام جلو میرود. و خط روایی مناسبی را طی می کند. فیلم با ارجاعات دیالوگی سعی در اطلاع رسانی دارد. اطلاع رسانی ای که بستری جنایی ، معمایی دارد. و در دل مخاطب ترس ایجاد می کند. با ایجادکردن تعلیق مخاطب مجذوب فیلم می شود و آنرا ثانیه به ثانیه دنبال می کند. تعلیق ها در فواصل زمانی پیدا شدن طاهر (رضا بهبودی) شکل می گیرد. طاهر که شخصیتی ترسناک و سودجو دارد. در پی عقده گشایی هایی است از زن قبلی اش در دلش مانده. و اینجا دیواری کوتاه تر از صحرا (باران کوثری) پیدا نکرده است. با شخصیت پردازی کامل و مناسب ، کارگردان با استفاده از طاهر ترس در دل مخاطب می اندازد. با ایجاد امیدواری از طرف دوستان و وکیل صحرا مخاطب را امیدوار می کند و زمانی که طاهر پیدایش می شود ، مخاطب وحشت زده می شود و تمام رشته هایش پنبه میشود. و دنبال امیدی برای بهبود می گردد. تعلیق ها به طور کامل به کرسی نشسته اند. شخصیت پردازی‌ها کامل است. مخصوصا شخصیت طاهر که کاملا با مخاطب ارتباط برقرار می کند. تمام شخصیت ها اشتباهاتی کرده اند که هنوز آن ها را آذار می دهد. رویا هایی دارند که گذشته دستشان را بسته است. و همه میخواهند عقده های چندین و چند ساله شان را خالی کنند. و هیچ کس را بهتر از نزدیکان خود پیدا نکرده اند. همه می خواهند از دیگری استفاده کنند و حتی کسی هم که از اول خود را خوب و پاک و منزه نشان می دهد. فکر های عجیبی در سر دارد. فیلم از قصه پردازی درستی بهره می گیرد. و خط روایی در کنار مبهم بودن تا انتها حفظ میشود. فیلم بستری منطقی دارد و چیزی غیر قابل باور وجود ندارد. زیرا فیلمنامه حفظ انسجام را در پی دارد. فیلم از نظر ساختاری نیز به هدف خود رسیده. میزانسن های مورد قبول و فیلمبرداری قوی توانسته به اجرای فیلم کمک کند. و فیلم را برای چشمان بیننده زیبا تر کند. قاب بندی ها و نماهای مناسب همه به ساختار بهتر کمک کرده اند. یکی از نکات مثبت فیلم یا به عبارتی بهترین نکته فیلم ، بازی رضا بهبودی است که در ایجاد تعلیق ها کمکی به کارگردان کرده است که مثال زدنی است. بازی لذت بخش رضا بهبودی با وجود شخصیت سیاهی که دارد به دل مخاطب می نشیند. و می تواند تعدادی را عاشق خودکند. فیلم پایان رها شده ای دارد. اما این پایان باز کاملا منطقی شکل گرفته است. فیلم به نتیجه نهایی می رسد و مخاطب را به فکر وا می دارد. مخاطب بعد از پایان فیلم آنرا فراموش نمی کند. و به این فکر می کند صحرا این جرعت را از کجا پیدا کرد؟ چون همه چیز را از دست داده ، می تواند بی واهمه حرف بزند؟ باران را می خواهد چه کار کند؟ در چه شرایطی می خواهد او را بزرگ کند؟ فیلم مبهم است ، قطره چکانی اطلاعات می دهد. اما اطلاعات بیننده را کامل می کند و قوه تخیل بیننده را به کار می ندازد. تا مخاطبان فعالی داشته باشد.
منتقد : هومن نشتائی

نقد بلند فیلم سینمایی شنل در صفحه نقد و بررسی فیلم ها 

 

تاریخ اکران : ۲۶ مهر ۱۳۹۶

فروش گیشه : ۲۴۵۹۶۶۰۰۰ تومان

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی : ۱۱ دی ماه ۱۳۹۶

(این تاریخ از سوی شرکت پخش فیلم داده شده است)

 

 

دانلود رایگان فیلم سینمایی ۲۰۱۷ کامل شنل با لینک مستقیم  به همراه نقد کامل از لینک های قانونی، دانلود رایگان فیلم سینمایی شنل با کیفیت عالی ، دانلود رایگان و کامل فیلم سینمایی ایرانی شنل با لینک مستقیم کم حجم و کیفیت بالا عالی ۱۰۸۰ و حجم کم

No Comments

Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.